Ingatlan marketing
![](https://yourspace.hu/wp-content/uploads/2021/04/190206124434260-1-1024x320.jpg)
Az elvitathatatlan tény, hogy az ingatlanját mindenki meg tudja hirdetni. El is tudja adni. A kérdés, hogy milyen áron és mennyi ideje van minderre?
Egy a szakmáját magas szinten művelő ingatlan-tanácsadó a lehető legjobb áron fogja eladni ingatlanod, hiszen szaktudása, piacismerete alkalmassá teszi őt erre.
Hogyan?
- Meghatározza az ingatlanod vevőinek célcsoportját, marketing-, és árstratégiát dolgoz ki.
- Célzott marketing kommunikációval éri el azt a célcsoportot, ahonnan vélhetően a vevőd érkezni fog.
- Profi módon szűri az érdeklődőket, tehát akit elvisz a Hozzád, az valószínűsíthetően ott, olyat és annyiért keres. Nem rabolja az idődet kíváncsi turistákkal.
- A mutatás során tudatosan hívom fel a figyelmet az ingatlanod pozitívumaira, ismerve a vevőd prioritásait.
- Figyelem a vevőd reakcióit, azonnal jó érzékkel és tapintatos kommunikációval kezelem az esetleges kifogásokat
A legfontosabb szerep akkor jön el, amikor tárgyalásra kerül a sor. Az emberek egy számukra idegen szituációba kerülnek. Egy szinte ismeretlen emberrel kell megállapodni. Több millió forint forog ilyenkor kockán. Természetes a tapintható feszültség, a bizalmatlanság. Nem egyszer ezen úszik el egy üzlet. No, erre van az ingatlan-tanácsadó, aki feloldja a feszültséget, segít a problémák áthidalásában. Adott esetben a tárgyalásokon végzett munka nyomán a megbízó jóval kedvezőbb árat tud elérni.
Ezért a komplex tevékenységért kell és érdemes kifizetni a jutalékot, ami tartalmazza az értékesítő szakmai hozzáértését, rutinját, a mögötte álló kapcsolati tőkét, mindenre kiterjedő szolgáltatás csomagját.